המלצות
"תמונות סיפור אהבה" קיימת כבר משנת 2007.
הניסיון המצטבר הניב כמות גדולה של אלבומים דיגיטליים בעיצוב אישי ומקצועי, מצגות מעוצבות לאירועים חשובים בחיים, ספרי זכרונות, ספרי מתכונים משפחתיים, תמונות קולאז' ועוד.
כל מיפגש עם לקוח הוא חוויה מרגשת, כל יצירה והפקה חדשה הם עולם ומלואו.
אנו, ב"תמונות סיפור אהבה", מקפידים להישאר בקשר עם הלקוחות גם אחרי סיום הפרוייקט, וחווית האירוע, כדי ללמוד, וכדי להשלים את חווית השיתוף וההשתתפות הקיימים עם בני המשפחה. אנו מחוייבים ללקוחות שלנו במלוא מובן המילה, ולוקחים אחריות גם על תקלות, אם קרו (קרו… לא הרבה !).
רצינו לשתף אתכם בתגובות שקיבלנו מהלקוחות במהלך הזמן…
מומלץ בחום .
" עבודותיה של בתיה פארן ניסני מצטיינות בדמיון יצירתי ובדייקנות ושלמות בביצוע. בתיה ערכה, עיצבה והפיקה עבור משפחתנו שלושה אלבומים: אלבום ליום הולדתו- 70 של בעלי פרופ. עמירם אדוני ז"ל, אלבום "ספר הבישול של סבתא" ליום הולדתי ה – 75 ואלבום נוסף לזכרו של בעלי.
שני אלבומים לרגל שמחות והאחרון אלבום זיכרון. כל אחד מהם בעל אופי שונה ואווירה שונה אך כולם מעוררים התפעלות בכל מי שמעיין בהם. הפקת האלבום האחרון הייתה עבורי קשה ומסובכת במיוחד.
התחלתי במיון התמונות כשנה אחרי מותו של בעלי וכל התהליך היה כואב ומדכדך ונמשך כשנתיים.
בתקופה זו עבדתי עם בתיה עם הפסקות רבות באמצע ובמהלכה גיליתי את אישיותה המיוחדת של בתיה. היא גילתה הבנה ואמפטיה רבה למצבי הנפשי וסבלנות אין קץ לכל התלבטויותי. בסבלנות אין קץ, ברצון ובמאור פנים היא מלאה את כל בקשותי, כמו גם אלה של בני משפחתי, לשינויים ותוספות באלבום.
התוצאה הסופית היא אלבום מרשים ומיוחד, שכל מי שמעיין בו מתרגש עד דמעות. בעריכה חכמה ובעיצוב נכון ומדויק, הצליחה בתיה, לתת ייצוג חזותי נפלא לחייו העשירים ואישיותו המיוחדת של אישי. אני ובני משפחתי אסירי תודה על כך."
היי בתיה את מדהימה, מוכשרת , חכמה, מצחיקה ונהדרת!!! זה פשוט מדהים, אני לא רוצה לשנות כלום!!!!! צחקתי, בכיתי ושוב צחקתי אני כ"כ שמחה שבחרתי בך לפרוייקט הזה. הארוע היה מ ד ה י ם !!!! כולם התרשמו, התרגשו, ונפעמו ובעיקר אמא שלי. היא כמובן מסתובבת עם האלבום בכל מקום ומציגה אותו בגאווה. שוב תודה שעזרת לנו לממש בדיוק את מה שחשבנו עליו.
היי בתיה, ראשית כל תודה רבה. שנית אני ולימור לא הספקנו לרשום לך מכתב תודה מכיוון שהיינו שתינו עסוקות עם המשפחה. שלישית היה מדהים!!! אבא, האורחים ואנחנו היינו בשמיים מהמצגת המקסימה!! הכל היה מושלם עד הפרט הקטן. וכמובן שזה כולל את הספר. האורחים העבירו בינם לבין עצמם את הספר והפעימו נשימה. אבא משוויץ בו עד עכשיו.. חח.. תודה רבה מקרב לב על העזרה ברגע האחרון, האדיבות והמקצועיות!
בתיה היקרה
תודה רבה על אלבום ומצגת מדהימים ליום הולדתה של אימי. תודה על המקצועיות , היצירתיות והסבלנות !
יצא מדהים !!!!
מומלץ ביותר !!!
התוצר היה מושלם אסטטי, מקסים בטוב טעם והשירות היה מעולה מההתחלה עד הסוף.
ממליצה בחום!!!
"הי בתיה, האלבום היה הצלחה מסחררת! חמי היה מופתע מאוד, התרגש וקרא בכל בפני כולם כל ברכה וברכה . הוא לא הבין איך הצלחנו לארגן את הספר ומאיפה התמונות והברכות…המון תודה שסייעת בחגיגות יום הולדתו! "
בתיה מקצועית, סבלנית ונעימה.
עברנו תהליך בעיצוב הספר עד להוצאתו לאור ולאורך כל הדרך היינו שותפים בחשיבה, בעיצוב ובכל שלב. בתיה נתנה מספר אפשרויות לכל בקשה וגחמה שלנו ויצא עיצוב מושלם!
והתוצאה- מושלמת. אלבום ומצגת מושלמים. זכיתי!
תודה על הסבלנות והאדיבות הרבה… כך צריך להיות, אבל קשה למצוא בימינו נותני שירות שנותנים ללקוח הרגשה טובה, גם אם יש ייסורי לידה…