מחפשים מתנות ליום הולדת (מיום הולדת 30 ועד 120)?

יש לנו הצעות למתנות יום הולדת שיהיו...

מתנה לכל החיים

אישית, מרגשת ואין כדוגמתה

המתנה שעושה את האירוע

יום הולדת עם העיצובים הדיגיטליים של "תמונות סיפור אהבה"

בשער זה תוכלו למצוא מגוון של דוגמאות ורעיונות לאלבומים דיגיטלים, ספרי אורחים  ואלבומי ברכות, מצגות , ספרי מתכונים משפחתיים, ספרי זכרונות, לוח עד,  ותמונות קולאז' שהפקנו עבור לקוחותינו, בהקשר של מתנות לימי הולדת מיוחדים (יום הולדת 30/ 40/ 50/ 60/ 70 / 80 ועד 120). תוכלו למצוא כאן דרכים מיוחדות להביע את הערכתכם ואהבתכם בתהליך הכנת מתנת יום ההולדת. כל העיצובים המרהיבים המופיעים בשער זה, בין אם מדובר במצגת ליום הולדת, אלבום דיגיטלי מעוצב, אלבום ברכות, ספר אורחים, ספר מתכונים, סיפור חיים, לוח עד,  או תמונת קולאז', עוצבו בתוכנות מיקצועיות כמו הפוטושופ והאינדזיין כמובן !

אנו ב"תמונות סיפור אהבה" נשמח לסייע לכם בהכנת מתנה מרגשת ומיוחדת ליום הולדת עגול או מיוחד (יום הולדת 30/ 40/ 50/ 60/ 70 / 80 ועד 120). 

המתנות שלנו לימי הולדת מבוססות על עיצוב מיקצועי של תמונות וטקסטים, מתקופות חיים שונות, היוצרים ביחד מתנה מרגשת, מרהיבה ומושקעת.
מתנה ליום הולדת, המבוססת על תמונות מתקופות חיים מוקדמות ומאוחרות, בליווי טקסטים אותנטיים, מאפשרת לכם להעביר מסר של אהבה ואיכפתיות לאהובים עליכם, אשר עבורם אתם מכינים את המתנה.

האפקט המצטבר של התמונות המרגשות, העושר האסתטי, הטקסטים, הארגון הנכון של החומרים והעיצוב המקצועי והמגוון, משדרים חגיגיות, השקעה, איכפתיות ואהבה.
בעזרתנו תוכלו להעניק ליקיריכם מתנה מיוחדת ליום הולדת (30/ 40/ 50/ 60/ 70 / 80 ועד 120), האם לא זה מה שרציתם?

אם אתם עדיין מתלבטים, האם זוהי המתנה הנכונה ליום ההולדת, או האם הגעתם למקום הנכון, אתם מוזמנים לקרוא על כל הרעיונות שלנו למתנות ליום הולדת, או להתרשם ממה שלקוחות יקרים כתבו עלינו, בעיקבות השרות שקיבלו…

צרו קשר (בתיה 054-8041040)  [email protected]

רוצים להכין מתנה מדהימה ליום ההולדת?

צרו איתנו קשר

תמונות סיפור אהבה- צור קשר

תמיד שמחים לשמוע מכם

נייד: 054-8041040 (בתיה)

דוא"ל : [email protected]

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.