פרישה / פרידה

חוגגים ארוע פרישה או פרידה מעמית או מנהל בעבודה? יש לנו הצעה עבורכם, שתהיה...

מתנה לכל החיים

אישית, מרגשת ואין כדוגמתה

עושה את האירוע

ארוע פרישה / פרידה מיוחד עם תמונות סיפור אהבה

בשער זה תוכלו למצוא מגוון של דוגמאות ורעיונות לאלבומים דיגיטלים, מצגות, אלבומי ברכות ותמונות קולאז' מעוצבות, שהפקנו עבור לקוחותינו, בהקשר של מתנות לארועי פרישה / פרידה מיוחדים. תוכלו למצוא כאן דרכים מיוחדות להביע את הערכתכם ואהבתכם בתהליך הכנת המתנה. כל העיצובים המרהיבים המופיעים בשער זה, בין אם מדובר במצגת, אלבום דיגיטלי, אלבום ברכות, או תמונת קולאז', עוצבו בתוכנת הפוטושופ כמובן !
אנו ב"תמונות סיפור אהבה" נשמח לסייע לכם בהכנת מתנה מרגשת ומיוחדת לארוע.
המתנות שלנו לארועי פרישה / פרידה מבוססות על שילןב של עיצוב מיקצועי של תמונות, וטקסטים מרגשים, היוצרים ביחד מתנה מרגשת, מרהיבה ומושקעת.
מתנה לארוע, המבוססת על ברכות מכל העמיתים והחברים ו/או תמונות מתקופות משותפות מוקדמות ומאוחרות בעבודה, מאפשרת לכם להעביר מסר של אהבה ואיכפתיות לקראת פרידה, לאלו העוברים לשלב הבא בחייהם.
האפקט המצטבר של התמונות המרגשות, העושר האסתטי, הטקסטים, הברכות, הארגון הנכון של החומרים והעיצוב המקצועי והמגוון, משדרים חגיגיות, השקעה, איכפתיות ואהבה.
בעזרתנו תוכלו להעניק לפורשים מתנה מיוחדת לציון ארוע מיוחד וחשוב בחייכם המשותפים, האם לא זה מה שרציתם?
אם אתם עדיין מתלבטים, האם זוהי המתנה הנכונה, או האם הגעתם למקום הנכון, אתם מוזמנים לקרוא על כל הרעיונות שלנו למתנות לארוע פרישה / פרידה, או להתרשם ממה שלקוחות יקרים כתבו עלינו, בעיקבות השרות שקיבלו…

רוצים להכין מתנה מדהימה לארוע פרישה או פרידה? צרו איתנו קשר

תמונות סיפור אהבה- צור קשר

תמיד שמחים לשמוע מכם

נייד: 054-8041040 (בתיה)

דוא"ל : [email protected]