מתכננים טקס אזכרה לזכרם ?

המוצרים שלנו עשויים לעזור לכם לעשות אותו ל...

ארוע שיזכר לשנים

אישי, מרגש ואין כדוגמתו

משאיר מזכרת הולמת

הנצחה / אזכרה מיוחדת עם תמונות סיפור אהבה

לזכרם:

לכבוד הוא לנו לצאת יחד איתכם למסע משפחתי ולאגד עבורכם אינספור רגעים, זיכרונות, סיפורים, חוויות…ותמונות. סיפור חיים שלם ומלא של יקיריכם שאינם אתכם עוד.

המוצרים שאנו יכולים להציע לכם, לצורך הנצחה של יקיריכם, מבוססים על תמונות, סירטונים וקטעי תוכן מילולי, אשר כולם סובבים סביב הנפטר, ההיסטוריה שלו, האישיות שלו, וההשפעה שהיתה (וישנה עדיין) שלו על חיינו.

אולי באה העת, להתגייס ולגייס, ולאסוף את כל הזכרונות והעדויות לכדי מוצר הנצחה מרשים, מכובד ומיקצועי לזכרם, למועד האזכרה הקרוב, שישאר איתנו לעד, ויונחל גם לדורות הבאים.
אנחנו ב"תמונות סיפור אהבה", יכולים להציע לכם את מיטב ניסיוננו בתחום ההנצחה והזיכרון, בכבוד , ברגישות, ובמקצועיות הראויים.

 

כמה מילים על הגדרת מוצרי ההנצחה השונים שלנו

על מנת לעשות סדר בין המוצרים, ולאפשר לכם לבחור את המוצר הנכון שאתם מחפשים לצרכי הנצחה או להכנת האזכרה הקרובה, ולהשתמש במושג הנכון, להלן כמה הגדרות למוצרינו השונים:

1. אלבום הנצחה דיגיטלי – מטבעו אלבום הינו מוצר המבוסס על תמונות בעיקר. ישנם באלבום גם טקסטים משני סוגים בעיקר: טקסטים באורך של 1-2 משפטים בכל העמוד, המיועדים לסייע לתמונות לספר את סיפורו של המנוח. טקסטים אלו נכתבים בד"כ על-ידנו, כחלק מהשרות שאנו מציעים. סוג נוסף הוא הספדים שהוקראו במהלך הלוויה, או נכתבו בתקופת האבלות שקדמה להפקת האלבום.

2. מצגת הנצחה–  מבוססת על תמונות בעיקר, מטופלת בדיוק באותו אופן כמו האלבום, לרוב לא משולבים בה ההספדים שנאספו (אין מקום לקריאת הספדים במהלך הקרנת המצגת) והיא מלווה רק בטקסטים המסייעים להעברת הסיפור באמצעות התמונות. יתרון משמעותי נוסף הקיים במצגת (בניגוד למוצרים המודפסים), הוא היכולת לשלב סירטונים של המנוח, מתקופות שונות בחייו.

3. ספר זיכרון– ספר המכיל ברובו הגדול טקסטים שנכתבו אודות המנוח/ה לאחר פטירתו/ה. הספר יכול להכיל תמנות אבל אילו מלוות את הטקסטים ובד"כ אינן דומיננטיות במוצר. הטקסטים יכולים להכיל הספדים, קטעי זכרונות, וראיונות כתובים שבוצעו מול קרוביו וחבריו של המנוח.

4. ספר מתכונים – במקרים בהם הנפטר/ת היו עמוד תווך קולינארי במשפחה, ישנה אפשרות להפקת ספר מתכונים המבוסס על מתכוני המנוח/ה, בתוספת תמונות, זכרונות, הספדים. 

סקירה זו, גם אם נועדה לסייע לכם להבין באופן מדוייק יותר את סוג מוצר ההנצחה שאתם מחפשים, עדיין אינה חד משמעית, ולעיתים קרובות המשפחה האבלה בוחרת לשלב במוצר שאנו מכינים עבורה – יותר מקטגוריה אחת – ובכך נוצר מוצר שיכול להכיל את הכל, או הרוב (גם הרבה תמונות, גם הרבה זכרונות והספדים, גם מתכונים). וגם זה בסדר! אנו כאן כדי לתת לכם מענה מלא ככל האפשר לכל ההיבטים של הנצחה וטקסי אזכרה.

רוצים שנסייע לכם להפיק אחד ממוצרי ההנצחה שלנו? צרו איתנו קשר

תמונות סיפור אהבה- צור קשר

תמיד שמחים לשמוע מכם

נייד: 054-8041040 (בתיה)

דוא"ל : [email protected]